Proyeutos2021-11-24T17:36:54+01:00

Proyeutos

O consorzio d’a Comunidat de Treballo d’os Pirineus lidera varios proyeutos de cooperazión transfronteriza que afruentan problemas y obstaclos d’o territorio pirenenco: l’Observatorio Pirenenco de Cambeo Climatico (OPCC) y o proyeuto B-Solutions EMS “Cuan as emerchenzias medicas borran as fronteras”. Istos proyeutos son programaus respeutivamén en o marco d’o Programa Interreg V-A España-Franzia-Andorra 2014-2020 y d’a iniziativa piloto B-Solutions d’a Comisión Europea. Amás, a Comisión Europea, a traviés d’o suyo programa Erasmus+, apoya a iniziativa Pyrenean Youth d’o Rolde de Treballo de Choventut d’a CTP dedicada a la organizazión d’o primer Foro Transpirenenco d’a Choventut.

A misión d’a CTP incluye a partizipazión y l’empenta de proyeutos de cooperazión transfronteriza que sirvan ta millorar a calidat de vida d’os suyos abitadors.

OPCC – Observatorio Pirenenco de Cambeo Climatico

OPCC

B-Solutions EMS

B_-Solutions EMS

Foro transpirenenco d’a choventut

B_-Solutions EMS

NOTICIAS

A CTP siñala os problemas d’a buega pirinenca con motivo d’a trobada franco-española que se zelebrará en Barcelona

A Comunidat de Treballo d'os Pirineus (CTP) da treslau d’os problemas y obstaclos buegatizos que vive cada diya a poblazión d'o territorio pirinenco con motivo d'a trobada franco-española que se zelebrará en Barcelona o 19 de chinero. En iste sentiu, a CTP estima que ista trobada brinda una oportunidat optima ...
Read more

Declarazión d’a Comunidat de Triballo d’os Pirineus en solidaridat con Ucraína

A Comunidat de Triballo d'os Pirineus, achuntada en Comité executivo o 10 de marzo de 2022, adota a siguién declarazión en solidaridat con Ucraína y en cuentra de l'agresión de Rusia (en castellán, en franzés, en catalán, en euskera y en aragonés).

60 Jovenes redactan el “manifiesto de la juventud pirenaica”

Este fin de semana ha tenido lugar en Biescas y El Pueyo de Jaca (Aragón) el primer Foro Transpirenaico de la Juventud. Un encuentro en el que alrededor de 60 jóvenes representantes del territorio pirenaico han compartido sus reflexiones y necesidades con el objetivo de reforzar el impacto de la ...
Read more

Go to Top